Kaya sieraden klantenservice review: in 2 dagen opgelost!
In augustus kocht ik voor mijn jongste dochter een ringetje met daarin haar geboortesteen bij Kaya sieraden.
Op 12 maart, ongeveer 8 maanden later, zag ze tot haar schrik ineens dat het geboortesteentje uit de ring was gevallen.
Ik nam contact op het met de Kaya klantenservice.
Kaya sieraden klantenservice review
Ik mailde ze op zondag en legde uit dat we een ringetje bij hen hadden gekocht, en dat dit na 8 maanden al stuk was. In de bijlage deed ik een foto van het kapotte ringetje.
Snelle reactie van Kaya klantenservice
Op maandagochtend kreeg ik meteen al een reactie. Daarin legden ze uit dat sieraden met Swarovski of Zirkonia steentjes kwetsbaar zijn. Door temperatuurverschillen, contact met water of parfum en crème kunnen de steentjes na verloop van tijd loslaten.
Maar omdat ze het vervelend vonden boden ze aan mijn dochtertje een nieuw ringetje op te sturen of een alternatief:
Omdat het eerste ringetje vrij snel stuk gingen, leek een andere variant van een ring met een geboortesteen zowel mijn dochter al mij een betere optie.
Kaya vervangende ring supersnel bezorgd!
Kaya klantenservice samenvattend
Ontdek meer van Review Eerst
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.