Kaya sieraden klantenservice review: in 2 dagen opgelost!

kaya sieraden
In augustus kocht ik voor mijn jongste dochter een ringetje met daarin haar geboortesteen bij Kaya sieraden.

Op 12 maart, ongeveer 8 maanden later, zag ze tot haar schrik ineens dat het geboortesteentje uit de ring was gevallen.

Ik nam contact op het met de Kaya klantenservice.

Kaya sieraden klantenservice review

Ik mailde ze op zondag en legde uit dat we een ringetje bij hen hadden gekocht, en dat dit na 8 maanden al stuk was. In de bijlage deed ik een foto van het kapotte ringetje.

Snelle reactie van Kaya klantenservice

Op maandagochtend kreeg ik meteen al een reactie. Daarin legden ze uit dat sieraden met Swarovski of Zirkonia steentjes kwetsbaar zijn. Door temperatuurverschillen, contact met water of parfum en crème kunnen de steentjes na verloop van tijd loslaten.

Maar omdat ze het vervelend vonden boden ze aan mijn dochtertje een nieuw ringetje op te sturen of een alternatief:

Dit is de birthstone Eden.

Omdat het eerste ringetje vrij snel stuk gingen, leek een andere variant van een ring met een geboortesteen zowel mijn dochter al mij een betere optie.

Kaya vervangende ring supersnel bezorgd!

Op dinsdag werd de vervangende ring van Kaya sieraden al bezorgd:
Het geboortesteentje lijkt ietsje kleiner, maar dat wordt gecompenseerd door de bijzondere band van de ring vinden mijn dochter en ik. Bovendien is er natuurlijk de hoop dat bij deze ring het geboortesteentje wel goed blijft zitten.

Kaya klantenservice samenvattend

Ik ben heel prettig verrast door de goede klantenservice van Kaya. Op zondagavond mailde ik het probleem, en op dinsdag hadden we al een vervangende ring in huis.
Kortom ik kan sieraden kopen bij Kaya van harte aanbevelen. Ze reageren vlot en behulpzaam. Heel wat anders dan bij Gnoce sieraden!

Ontdek meer van Review Eerst

Abonneer je om de nieuwste berichten in je inbox te ontvangen.

Vergelijkbare berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *