Intratuin klantenservice - rozenboog

klantenservice intratuin

Na lang zoeken kochten mijn man en ik online een rozenboog via de website van Intratuin.

Nadat mijn man de rozenboog in elkaar had gezet, bleek één van de lasnaden (?) stuk te zijn. Met andere woorden een stang van de rozenboog zat niet vast aan de andere stang.

Dat hoort natuurlijk niet. Een rozenboog hoort solide in elkaar te zitten, tenzij anders vermeld.

N.B. Je kunt de rozenboog bekijken op mijn blog Huisvlijt!

Intratuin klantenservice

Dus maakte ik een foto van het probleem, en mailde die naar Intratuin. Vanwege grote drukte kon het langer duren dan normaal voor ze reageerden, kreeg ik als reactie. Dat klopte, want het duurde drie weken en nog een mailtje van mijn kant voordat ik antwoord kreeg van Intratuin.

Reactie Intratuin klantenservice: 20% korting op volgende aankoop

De reactie van Intratuin klantenservice was uiteindelijk dat ze me 20% korting aanboden op een volgende aankoop. Dat soort 'oplossingen' heeft niet mijn voorkeur.

Zo'n oplossing dwingt namelijk tot nog een aankoop. 

Terwijl ik helemaal niet nog meer geld wilde uitgeven, en zeker niet bij Intratuin. Dus ik baalde enorm, en wilde eigenlijk gaan vragen om de korting toe te passen op de kapotte rozenboog toen ik zag dat ze windklokjes verkochten bij Intratuin.

Windklokjes gekocht

Hoewel ik dus eigenlijk geen geld meer wilde uitgeven, besloot ik voor de makkelijke oplossing te gaa,n en het aanbod van de 20% korting aan te nemen en daarvan windklokjes kopen.

Dus nu heb ik mooie windklokjes.

Mijn conclusie over de klantenservice van Intratuin

Mijn ervaring met de klantenservice van Intratuin was niet geweldig. Het duurde drie weken, en nog een keer mailen, voordat ik een reactie kreeg.

Vervolgens was hun oplossing niet zo fijn: opnieuw iets moeten kopen, en daar dan korting op krijgen is niet mijn idee van een goede oplossing als je een kapot product hebt geleverd.

Maar ik moet wel toegeven dat ik heel blij ben met mijn windklokjes : )


Blijf op de hoogte van nieuwe posts! Neem een gratis emailabonnement op Review Eerst!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Ontdek meer van Review Eerst

Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.

Vergelijkbare berichten

2 reacties

  1. Nou, daar komt Intratuin makkelijk mee weg zeg. En daarbij heb jij je vrij simpel met een kluitje in het riet laten sturen, vind ik. Als iets kapot is bij aankomst, dan heb je toch gewoon recht op een nieuwe?
    En die windklokjes zijn volgende week in de aanbieding met 30% korting, denk ik....

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *