Bonprix klantenservice: Mwah... Ze wijzen naar PostNL
Goede service is belangrijk. Maar hoe zit het met de Bonprix klantenservice?
Hieronder mijn ervaringen.
Voor de begrafenis van mijn vader kocht ik een net zwart jurkje bij Bonprix. Bij Bonprix kun je ervoor kiezen om een bestelling op je huisadres te laten bezorgen, of bij een afhaalpunt.
Bonprix bestelling: optie thuis laten bezorgen
Aangezien ik op het platteland woon, kies ik er altijd voor om pakjes bij mij thuis te laten bezorgen. Het is namelijk niet zo dat ik even snel een pakje kan ophalen. Voor de optie dat een pakje bij mij thuis wordt bezorgd, en niet op een afhaalpunt betaal je 1 euro extra.
Helaas worden pakjes vaker niet dan wel bij mij thuis bezorgd. Dan ben ik de hele dag thuis, en krijg toch een bericht dat ze mij niet thuis troffen en dat het pakje daarom 8 kilometer verderop bij een supermarkt is afgegeven.
Het ging om dit jurkje:
Bonprix werkt met PostNL
Dit irriteert mij mateloos. En wel hierom:
- Ik was wel degelijk thuis!
- Er is een supermarkt die dichterbij ons in de buurt is.
- Volgens mij heeft de postbode dan gewoon weer eens geen zin om dat pakje te bezorgen, en geeft het daarom gewoon uit gemakzucht af bij die supermarkt.
- Ik heb niet voor niets aangegeven dat ik het pakje op mijn huisadres wens te ontvangen.
- Ik heb extra betaald voor het privilege om het pakje thuis te krijgen.
Bonprix klantenservice
Beste Nicole,Hartelijk dank voor uw bericht.Bij het nakijken van uw account kan ik zien dat zij u op 21 april 2021 niet thuis troffen, en het hebben afgegeven bijCoop Postma
Zonnebloemstraat 3
7004EA Doetinchem.Met vriendelijke groeten,Anna
Klantenservice
Dus mailde ik terug naar de klantenservice van Bonprix
Beste Anna,dat is nu juist het probleem: ik was wel thuis. Ik merk dat ik liever niet bij jullie bestel op deze manier omdat pakjes herhaaldelijk niet op mijn huisadres bezorgd worden!Ik had niet voor niets aangegeven dat het pakje thuis bezorgd moest worden en niet op een PostNL adres. Ik heb dan ook 3,95 betaald aan verzendkosten i.p.v. 4,95 aangezien ik anders betaal voor een service die ik niet heb gekregen.Lees aub een klacht zorgvuldiger!Nicole
Bonprix klantenservice: 2e reactie weer onbehulpzaam
Beste Nicole,Hartelijk bedankt voor uw reactie.Ik raad u aan een klacht bij PostNL in te dienen.Met vriendelijke groeten,Anna
Klantenservice
Dus ik weer naar de Bonprix klantenservice
Beste Anna,helaas raadt PostNL aan de klacht bij jullie in te dienen.Graag ontvang ik van jullie de bevestiging dat ik geen 4,95 hoef te betalen voor een service ik niet gekregen heb, en dus 3,95 betaal aan verzendkosten.groet,Nicole Orriëns
Bonprix klantenservice: 3e reactie marginaal behulpzaam
Beste Nicole,Bedankt voor uw reactie.De hoogte van de verzendkosten kan ik niet aanpassen.
Ter compensatie, crediteer ik daarom de €1 verschil op uw openstaande saldo.
I.p.v. dat uw openstaande saldo €113,71 bedraagt, bedraagt deze nu €112,71
Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,Anna
Klantenservice
Mijn conclusie over de Bonprix klantenservice
Bonprix verwijst gemakzuchtig naar PostNL, en PostNL wijst met de vinger naar Bonprix.
Bonprix contact Whatsapp
Bonprix klantenservice telefoonnummer
Ontdek meer van Review Eerst
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.