Specsavers klantenservice: aangename verrassing

Vorig jaar september/oktober kocht ik bij de Specsavers een bril. Hoewel ik lenzen leuker vond staan, was het gedoe om die dingen in te krijgen zo'n afknapper dat ik toch maar weer voor een bril koos.

'Coating' laat los

Maar sinds een paar weken kwamen er wittige, krasserige vlekken op mijn bril, en ik weet van vorige brillen dat dit betekent dat de antikraslaag ook wel 'coating' genoemd loslaat. In het verleden was dit vaak aanleiding voor een nieuwe bril, want als ik dan naar de brillenwinkel ging en vroeg of ze die krassen konden verwijderen, dan was het antwoord altijd 'Nee' en het advies: 'Dan kunt u beter een hele nieuwe bril kopen.

Het was dus met weinig hoop dat ik vanochtend de Specsavers binnenstapte. Maar tot mijn verbazing namen ze de krassen zeer serieus, en bestelden zelfs nieuwe glazen 'onder garantie'. En terwijl ze dat regelden mocht ik zelfs 'plaatsnemen'.

Dus nu kan ik binnenkort weer helder zien, dankzij de goede klantenservice van Specsavers. Ik ben aangenaam verrast!

Zie ook mijn review van de klantenservice van de Hema getiteld Hema retourneren.

Lees ook mijn ervaringen met Shein retour sturen.
P.S. Volgens ene dr. Bates kun je helemaal van je bril en/of lenzen afkomen met zijn Bates methode. Is dat terecht? Lees nu mijn blogpost hierover.

Zijn jullie wel eens aangenaam verrast door klantenservice, en waar?


Ontdek meer van Review Eerst

Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.

Vergelijkbare berichten

3 reacties

  1. Een aantal jaren geleden ging mijn man met dezelfde klacht naar Fieldmann. De bril (incl glazen) was al bijna 3 jaar oud maar ook hij kreeg gratis nieuwe glazen!! Het is dus geen bizondere geste van jouw opticien!

  2. Heb dit ook gehad,maar het was geen probleem.Het werd gewoon vergoed.Hier is er bij de iets duurdere brillen sowieso 2 year warranty. Mooi meegenomen.Had m'n bril kwijt nadat ik op black ice was gekomen en de auto een aantal keren over de kop ging. Manlief ging nog eens naar die plek en vond de bril,ach arme.Maar nee,garantie was er nog.Pfffffft,wat een meevaller.
    Groet, Wilma

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *