Timberland schoenen + klantenservice review
Voor mijn jongste zoon (17) kocht ik een paar stevige stappers: Timberland schoenen met aan de binnenkant wol. Ze waren in de aanbieding en ik betaalde 129,98.
Timberland schoenen met wol van binnen
Timberland schoenen: de tong zit scheef
Klantenservice Timberland
'We bedanken u voor het contacteren van onze Afdeling Klantenservice.
We hebben uw bericht ontvangen en zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Op het moment ontvangen we een onverwachte hoeveelheid e-mails, waardoor het ietsje langer duurt dan normaal - desalniettemin zullen we proberen om binnenkort contact op te nemen om je verder te helpen.
Voor meer informatie verwijzen we u naar de FAQ sectie op onze website.
Met vriendelijke groet,
Afdeling KlantenserviceGelieve niet direct antwoorden op deze e-mail.'
Op 4 september kreeg ik opnieuw een bericht van de Timberland Klantenservice:
'Ik ben ervan op de hoogte dat u ons heeft gecontacteerd en nog geen antwoord van ons heeft ontvangen. - Mijn welgemeende excuses voor de vertraging in mijn reactie. Zoals u wellicht weet, als gevolg van de ongewone situatie met betrekking tot Covid-19 en in combinatie met een toename in contact met betrekking tot online verkoop, hebben wij uw e-mail of web aanvraag niet zo snel kunnen beantwoorden als we hadden gewild.
Ik realiseer me dat het een tijdje geleden is dat u contact met ons heeft opgenomen en dat uw vraag nu mogelijk is opgelost. Als u nog steeds onze hulp nodig heeft, kunt u antwoorden op deze e-mail en wij helpen u direct verder!
Dank u voor uw geduld en accepteer alstublieft mijn oprechte excuses.
MICHELLE WALKER
eCommerce Customer Service Director, EMEA'
'Dank u voor het contacteren van Timberland Online Customer Care.
Wij vinden het heel vervelend voor u dat de schoenen problemen veroorzaken - dat zou niet mogen gebeuren.
Omdat de schoenen zich pas net buiten de dertig dagen vergeven, zou ik u adviseren om de schoenen terug te sturen en als reden 'item is defect op te geven'. we zullen uw terugbetaling verwerken kort nadat we uw retour hebben ontvangen. Binnen 10 werkdagen na die datum zal het geld weer beschikbaar zijn op uw rekening.
Mijn conclusie over de Timberland schoenen en de Timberland Klantenservice
Wat betreft de klantenservice van Timberland
Mijn tips n.a.v. mijn ervaringen met Timberland schoenen
- Bewaar de doos van de schoenen minimaal 2 maanden. Zelfs als ze eerst goed zitten, kunnen er toch nog problemen komen. Ik kon de Timberland schoenen niet meer in originele verpakking terugsturen.
- Maak een account aan bij Timberland als er schoenen koopt. Dat maakt het makkelijker om alle informatie die je nodig hebt om problemen te melden of schoenen te retourneren.
- Laat je niet ontmoedigen, bijt je vast in de klantenservice. Ze zijn vrij traag van reageren, en niet zo bemoedigend. Maar als je doorzet helpen ze je wel.
Ontdek meer van Review Eerst
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.
Ik had laatst prima ervaring met klantenservice van Gabor nav een kapot getrokken vetergaatje, ik kreeg complete aankoopbedrag vergoed. En ik ga nu mijn gekochte Timberland schoenen aan inspectie onderwerpen ....... ik kocht ze in de Outlet voor maar € 50,00